czwartek, 28 lutego 2013

OBIADY SZYBKIE I tzw. JEDNOGARNKOWE




     Dorsz z ziemniakami                    Golonka pieczona                         Jajka na sałatce
         kalafiorem                                     po segedyńsku                   z wysmażonym bekonem

     Jajka sadzone na sałatce                Klopsiki pieczone                      Rolada mielona
       - danie obiadowe                               na ryżu                           z ziemniakami i kalafiorem

        Kurczak generał                          Kurczak pieczony                              Kurczak
     pieczony z ziemniakami                   na ziemniakach                          po pakistańsku

         Kurczak w ryżu                            Udka majonezowo                   Klopsiki w ryżu
                                                     musztardowe z ziemniakami              z warzywami

        Kociołek mięsno                      Łosoś z warzywami                   Makaron zapiekany
            - warzywny                                                                                z wędzoną rybą

     Szybki obiad - kiełbasa                           Obiad                                 Pstrąg, ziemniaki
               z cebulą                              " Zagraj mi muzyko "                  kalafior z piekarnika

      Sola na warzywach                      Ryba po indiańsku                    Ryba  po marynarsku                
  pieczona z ziemniakami                                                                                                      
 

     Wieniec z farszem                      Twaróg panierowany                Wieniec ziemniaczany          
   paprykowo pieczarkowym         - szybki dodatek do obiadu                  zapiekany                

      Zapiekanka rybna                       Ziemniaki wypiekane                 Ziemniaki zapiekane
  z warzywami i ziemniakami                     z jajami                             z jajami na bekonie

Placek ziemniaczany cienki            Kabaczek panierowany            
zapiekany z jajami                                    

6 komentarzy:

  1. Wspaniały blog - inspirujący ! Jeszcze się odezwę...

    OdpowiedzUsuń
  2. A fasolki po bretońsku ni ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przykro mi, ale nie ma. Wstawiam co tam upichcę, ale fasolkę bardzo rzadko robię jak również flaki, bo moja połowa nie je, a dla siebie samej nie chce mi się gotować, więc jadam czasami w restauracjach...pozdrawia Basiu :)

      Usuń
  3. Flaków ja nie umiem robić bo ich nie lubię i mnie brzydzą, ale nauczyłabym się dla mojego męża :) Golonkę mój mąż też lubi ale ja chyba tylko raz zrobiłam przydałby się dobry przepis.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flaki jako tako umiem zrobić, bo moja Mama często robiła,a co do golonki to u mnie jest przepyszna golonka w kapuście. Takie dwa w jednym, bo i tak do golonki podaje się kiszoną kapustę. Pozdrawiam :)

      Usuń