wtorek, 1 stycznia 2013

DANIA RÓŻNE


                                                                    RÓŻNE

Biała kiełbasa w sosie chrzanowym
Bigosik z młodej kapusty-2 wersje
Clafoutis z czerwoną cebulą
Obiad gwizdany
Obiad Placki ziemniaczane po rosyjsku
Pasta do chleba i nie tylko
Placek ziemniaczany wileński

                                                            W  GALARECIE

Galareta z drobiu
Galareta z mięsa z rosołu
Ruloniki z szynki w galarecie cytrynowej
Świński rarytasik w galarecie

4 komentarze:

  1. Witam .
    Danusiu nie wiem dlaczego nie mogę otworzyć linku z plackami po rosyjsku ( wyskakuje mi podstrona jako error- z pozostałymi linkami tego problemu nie ma). Tak mi się marzą na dziś a wcześniej sobie nie wydrukowałam no i mam problem. Może Ty coś poradzisz???
    Pozdrawiam
    Beata

    P.S. Jest gdzieś w przepisach na Twoim smacznym blogu przepis na leczo z warzywkami sezonowymi???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Beatko.Sprawdziłam,rzeczywiście coś było nie tak.Wprowadziłam ponownie link i jest ok.Po lewej stronie bloga w dziale "dania różne" się wyświetlało a w spisie potraw coś było nie tak.Dziekuję.
      Leczo dopiero będe robiła i na razie nie ma na blogu.
      Pozdrawiam ciepło i przepraszam za niedogodności.

      Usuń
  2. Dziękuję za szybką pomoc ale wciąż problem pozostał.
    Poradziłam sobie w inny sposób, na wyszukiwarce wpisałam ( placki ziemniaczane po rosyjsku) i w pierwszej pozycji był przepis z Twojego bloga i sukces- otworzył się i przepis mam.
    Biorę się do roboty i będą placuchy:)
    Czekam na leczo w Twoim wykonaniu bo jestem Twoją wierną fanką, obserwatorką i wykonawczynią przepisów,które wykonujesz.
    Problem tkwi w tym,że zawsze przy robieniu lecza muszę iść na kompromis bo mąż jada warzywa z mięsem a ja leczo uwielbiam bez mięska w szczególności z fasolą mamut.
    Ale cóż "przez żołądek do serca"
    Wkrótce wyślę zrobione zdjęcia potraw wykonane z Twoich przepisów ( a trochę ich jest)
    Jeszcze raz pozdrawiam i życzę miłego popołudnia.
    Beaqta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko.Piszesz,że problem pozostał,ale ja sprawdzałam i otwierają się obydwa linki.Powiedz mi czy dalej jest coś nie tak z "tymi plackami"?
      A wiesz Beatko,piszesz o fasoli mamut,a ja ją dzisiaj miałam na obiad-pycha.
      Czekam na zdjęcia,i już się cieszę.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń