poniedziałek, 20 maja 2013

OBIAD "GWIZDANY"





Czasami mamy taki dzień,że nie mamy czasu lub pomysłu na obiad.Mnie się właśnie taki dzień przytrafił.Zrobiłam obiad w sumie bardzo smaczny i szybki.Ponieważ to był piątek,a u mnie ten dzień jest z reguły rybny,więc,żeby Mąż był zadowolony to położyłam ziemniaki na półmisek do ryb.Pomysł z tą paterą był świetny bo obiad zjedliśmy w ogólnej wesołości.



Miałam w zamrażarce kiełbasę,którą dostałam od znajomych.Leżała już dość długo i to była najwyższa pora,żeby ją wykorzystać.Pokroiłam na kawałki,dodałam pokrojoną cebulę i wszystko podsmażyłam.Wyłożyłam gorącą na półmisek i posypałam startym na drobnych oczkach owczym serem.Pokrojone pomidory posypałam szczypiorkiem i doprawiłam solą i pieprzem.Miałam jeszcze w lodówce sałatkę w słoiku więc zrobiłam ją z sosem musztardowym na oleju.Można ją zastąpić inną surówką- do tego ziemniaczki z koperkiem.Do tego podałam sok wyciskany ze świeżych pomarańczy. Zwykły obiad ,a jaki smaczny.Polecam awaryjnie.

6 komentarzy:

  1. Obiad gwizdany - super a jak pieknie podany swietny blog podoba mi sie lubie do ciebie zgladac.jakos przypadlas mi do gustu - nie jestem tak dobra w te klocki ale bede sie uczyc od Ciebie - pozdrawiam serdecznie - Basia z Paczkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Mówią ,że jemy oczami i chyba coś w tym jest.Mój blog jest taki jak moja codzienna kuchnia.Jeżeli mogę służyć pomocą,to zawsze staram się,żeby żaden komentarz nie pozostał bez echa.Miło mi że tu bywasz Basiu -dziekuję i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  2. Bardzo często do Ciebie zaglądam.Odkąd przeszłam na wcześniejszą emeryturę więcej gotuję i chętnie korzystam z Twoich przepisów. Sa sprawdzone i rzetelnie opisane. Przypominają bardzo kuchnię mojej mamy....Dziękuję.Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Aniu. Mnie na emeryturze jest jak u Pana Boga za piecem. Rano mogę spokojnie kawkę wypić, nigdzie się nie spieszę, żeby tylko zdrowie jak najdłużej było. Dziękuję Ci Aniu za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
  3. W piątek kiełbasa????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz nie zawsze. Poza tym chyba ten komentarz nie jest na miejscu, bo to moja prywatna sprawa czy w piątki jem kiełbasę.
      Pozdrawiam.

      Usuń