czwartek, 21 listopada 2013

SAŁATKA Z BURACZKÓW Z MUSZTARDĄ FRANCUSKĄ



Smaczna sałatka z gotowanych buraczków .Polecam do różnych pieczonych i duszonych mięs.

SKŁADNIKI:

---1/2 kg buraczków
---1 cebula biała lub czerwona
---sok z cytryny lub czerwony ocet winny
---2 łyżki oleju lub oliwy
---1 kopiasta łyżeczka majonezu
---1 kopiasta łyżeczka musztardy francuskiej
---sól, pieprz,  cukier do smaku



1)Ugotowane i  ostudzone buraczki  zetrzeć na tarce o grubych oczkach.Cebulę drobniutko pokroić w kosteczkę.

2)Do buraczków wcisnąć sok z cytryny, lub wlać ocet czerwony do smaku,dodać  sól, pieprz  i cukier i doprawić do smaku.

3)Do tak doprawionych buraczków dodać olej, musztardę francuską i majonez.Wszystko wymieszać i ewentualnie jeszcze doprawić .Dobrze jest wstawić na 30 minut do lodówki.


BURACZKI CZYTELNIKÓW :

Ewa  z Kalifornii

10 komentarzy:

  1. Fajna propozycja - w sam raz na buraczki, na które nie mam pomysłu...:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się Aniu, że możesz teraz Ty skorzystać z mojego przepisu.
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
    2. Witam,
      dziś na obiad będzie pieczona karkówka, a o tego te buraczki. Już zrobiłam i co chwilkę podjadam - są przepyszne! Szybko się robi i jest tania :)
      Polecam!

      Usuń
    3. To ja robię podobnie.Najem się w kuchni jakiejś potrawy, którą lubię, a potem jem ze wszystkimi równo.Dziękuję Ci bardzo.
      Pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  2. uwielbiam! jutro podam do obiadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie buraczki. Podoba mi sie przepis, zrobie jutro.
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, polecam , surówka jest bardzo smaczna.
      Pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  4. Danusiu,znakomiteeeeeeeeeeeeeee!!!!Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, bardzo dziękuję, ale zdjęcie będzie jutro, bo jestem trochę padnięta.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Proszę, zostaw chociaż krótki komentarz. Będzie mi bardzo miło...