czwartek, 18 kwietnia 2013

DESER JOGURTOWY



Wreszcie czuć wiosnę. Nie ma jeszcze naszych swieżych owoców, ale zastąpiłam je tym co jest na rynku. Mus z kiwi i malin fajnie się przełamuje smakowo z lekko kwaśnym jogurtem.

      SKŁADNIKI NA 2 OSOBY:

            ---2 jogurty naturalne małe
            ---4 średnie owoce kiwi
            ---mały słoiczek malin w cukrze
            ---2 płaskie  łyżeczki brązowego cukru lub 1 łyżeczka miodu



Wymieszać dwa jogurty na jednolitą masę. Obrane kiwi włożyć do pojemnika dodając cukier lub miód i zmiksować blenderem. To samo zrobić z malinami (ja miałam swoje). Wlewać łyżeczką na zmianę wszystkie masy. Schłodzić przed podaniem.



15 komentarzy:

  1. Deser wygląda bardzo apetycznie. Myślę, że jest pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz na wiosnę takie desery jakoś lepiej smakują-dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu ....nie mam malin w cukrze...bo już"wyszły",ale mam mrożone .Myślisz,że jak je posłodzę i zmiksuję to smak będzie i konsystencja podobna a może masz inną radę czarodziejko Nasza.
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.Ależ oczywiście mrożone jak najbardziej,ja też czasami daję mrożone i nawet ich całkiem nie rozmrażam tylko dodaję trochę cukru i wychodzi coś w rodzaju sorbetu-dziekuję i pozdrawiam w "międzysianiu" koperku i sałaty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bajeczny deser:) idealny na lato!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie ,już nie mogę się doczekać kiedy będą świeże owoce-dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.Bardzo dobry deser i kolorowy.Pozdrawiam. Grażyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Bardzo dziękuję za komentarz i pozdrawiam majowo:)

      Usuń
  8. Dobry jogurcik na sniadanko,mniam,mniam.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten deser bedzie jutro.Uklony.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Yum,sniadanko!!Pozdrawiam.Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty Ewuniu mało jesz na śniadanko, bo ja bym 3 takie zjadła- ha, ha.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. No,tak ale ja jestem malutka!!!Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha - Ewuniu ja mam tylko duży żołądek, reszta też jest niewielka - pozdrawiam.

      Usuń