piątek, 18 kwietnia 2014

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE




28 komentarzy:

  1. Dziękuję Danusiu i wzajemnie dla Ciebie i całej Rodzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko. Pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  2. Kochana, właśnie odeszłam od sernika (no udał się, jak na moje oko, zobaczymy jutro :-) i wybieram się na zakończenie adoracji przy Grobie - bo co roku czekam na ten moment, kiedy nieliczni już wierni (przeważnie stare babcie i ja) oraz strażacy pełniący straży przy Grobie zaśpiewają "Dobranoc Głowo Święta". U nas się to śpiewa z pełnym uniesieniem, po staremu, z tym staropolskim zapamiętaniem. Wiec życzę Ci, Danusiu, wszystkiego dobrego i ... dobranoc :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Marzyniu. W młodości zawsze byłam przy adoracji grobu każdego roku, zmienialiśmy się na godziny od samego rana, teraz już nie dałabym rady. Rano w niedzielę wstaję o 5, idziemy na mszę rezurekcujną, a potem śniadanie trzeba podać i też nie jest mi łatwo, ale kocham ten cały świąteczny ceremniał i on daje siły. Dziękuję Marzyniu i pozdrawiam bardzo serdecznie,

      Usuń
  3. Witaj Danusiu, dziękuję za życzenia. ZDROWYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT DLA CIEBIE
    I TWOICH NAJBLIŻSZYCH!
    Pozdrawiam Imienniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Wesołych Świąt Danusiu ! Baba gotowana z twojego przepisu będzie ozdobą świątecznego stołu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze życzę smacznego, u mnie gotowana już się kończy, bo chętnych było wielu. Mam jeszcze troszkę tortu i seromaka , ale też już powoli znika. Bardzo dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pamięć. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Spokojnych i radosnych Świąt. Pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo i pozdrawiam jeszcze świątecznie.

      Usuń
  7. Zdrowych i spokojnych świąt dla Pani i dla całej Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryfko, bardzo dziękuję za życzenia. Jeszcze miłego świętowania.

      Usuń
  8. Ten świąteczny liścik- z moimi życzeniami- usiądzie w koszyczku- razem z pisankami. Niech o mnie przypomni- niech CIĘ rozweseli- i w moim imieniu- jajkiem się podzieli. Smacznego jajeczka- i kruchego mazureczka. Baranka czekoladowego- zdrowia niezawodnego- I---Wszystkiego Najlepszego!!!...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajkowy Świecie bardzo dziękuję za piękne życzenia.
      Pozdrawiam świątecznie.

      Usuń
  9. Danusiu dziękuję wzajemnie dla Ciebie i domowników również Wesołego Alleluja!!!JustynaM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziekuję za pamięć. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Zdrowych, spokojnych i wesołego Alleluja!
    Ela P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam jeszcze świątecznie.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. JaGuś dziękuję Ci bardzo. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

Proszę, zostaw chociaż krótki komentarz. Będzie mi bardzo miło...