środa, 18 lipca 2018

PRZEPROSINY

                                             DRODZY CZYTELNICY

Od 15 maja br. nie było żadnych komentarzy na moim blogu. Dziwił mnie trochę ten całkowity brak komentarzy pod przepisami, które publikowałam. Dopiero dzisiaj mnie coś tknęło po komentarzu jednej z czytelniczek, że wystawiła  , a ja go nie mam. Sierota jestem, bo nie wiedziałam, że platforma Bloger nie obsługuje już mojego Open ID i powiadomienia nie są przesyłane na mojego maila. Nie zaglądałam na stronę roboczą bloga w dział " Komentarze do moderacji", bo byłam pewna że będą na mailu. Dzisiaj opublikowałam wszystkie komentarze, ale jest tego sporo, poza tym niektóre w formie pytań są już nieaktualne. Nie jestem w stanie odpowiedzieć na zaległe 3 miesięczne komentarze. Bardzo Was przepraszam drodzy Czytelnicy. Jest mi ogromnie przykro, ale czasu nie cofnę. To moje niedopatrzenie w związku z wejściem w życie przepisów RODO. Teraz już będzie na bieżąco. Pozdrawiam serdecznie.


2 komentarze:

  1. Danusiu, wcale nie musisz odpowiadać, nam jest miło, że przeczytałaś i odczułas nasza sympatię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby Marzyniu nie muszę, ale zawsze to przyjemne kiedy ktoś pisze i jest moja reakcja...pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń