sobota, 28 września 2013

POTRAWY MOICH CZYTELNIKÓW


Witam Państwa.
Byłoby mi bardzo miło, gdyby zdjęcie wykonanej potrawy mogło się znaleźć 
pod przepisem, z którego Państwo skorzystaliście. Nie jest ważne jaka jest jakość tych zdjęć.  Bardzo proszę, to tak niewiele czasu kosztuje, żeby wstawić jedno zdjęcie. Dla mnie  to duża przyjemność i zachęta do dalszego prowadzenia bloga.
Fotografie bardzo proszę wstawiać na mojego maila  :  anemonjp@gmail.com  

Można też zdjęcie wstawić w wiadomości na fanpage na Facebooku.

Bardzo proszę nie zmniejszać ewentualnych zdjęć i nie kadrować. Ja fotografie obrobię i wykadruję. Dostosuję do tej witryny. Fotografie są wstawiane pod daną wykonaną potrawę. Z góry dziękuję bardzo. Nie będę również podawała nazwisk, tylko same imiona, chyba że ktoś z Państwa wyrazi taką wolę .


14 komentarzy:

  1. O! dopiero zauważyłam tą zakładkę! i ja muszę dorzucić tu swoje trzy grosze!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę juz są moje pierożki. Dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Pani Joasiu też bardzo dziękuję za zdjęcie.
      Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
  3. Moja mielonka jest w galerii.Dziękuję.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Małgosiu Tobie dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Dziękuję za umieszczenie moich potraw w galerii.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stasiu, bardzo Ci dziękuję za komentarz, no i przede wszystkim za potrawę.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Danusiu widzę, ze jeszcze przed wyjazdem zdążyłaś wstawić zdjęcia - bardzo dziękuję. Renia K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Reniu. Wolałam nie miec zaległości, chociaż w opracowywaniu przepisów i tak mam. Nazbierało mi się trochę i dopiero teraz po przerwie wakacyjnej muszę je obrobić.
      Dziękuję bardzo- pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Serek ala Almette naprawde przepyszny,polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Iwonko za promocję serka, za wpis.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Już wysłałam pierwszy mój produkt, jestem taka dumna, ze chyba wyglądam jak indor napuszony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha- miło z rana czytać taki pozytywny komentarz. Dziękuję bardzo.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń